Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Λίγα λόγια & μία μικρή "γεύση" απ' την απίθανη δουλειά της Stellas Nails Care!

Η ομορφιά και καλαισθησία των άκρων ξεκίνησε για μένα σαν ένα χόμπι.
Λένε ότι το επάγγελμα που εκφράζει καλύτερα τον κάθε ένα απο εμάς είναι αυτό που θα καταφέρουμε από χόμπι να το εξελίξουμε σε μορφή εργασίας!
Έτσι αγαπώντας πολύ την ομορφιά και την περιποίηση της γυναίκας,κατέληξα το 2010 να σπουδάζω στην "Nail Care Academy" ό,τι αφορά την αισθητική αλλά και θεραπευτική περιποίηση των άκρων!
 
Beauty nails & CARE
 
Ακολουθώντας τις νέες τεχνικές και όλες τις τάσεις που προστάζει η μόδα,συνεχίζω μεχρι σήμερα να παρακολουθώ μετεκπαιδευτικά σεμινάρια σε όλους τους τομείς της αισθητικής των άκρων και να βελτιώνω τις γνώσεις αλλά και τις τεχνικές μου!
 
Beauty nails & CARE
 
Αν με ρωτούσε κάποιος τί σημαίνει για εμένα το επάγγελμα αυτό,θα του απαντούσα ότι όπως ένας ζωγράφος χρησιμοποιεί ένα καμβά για να αναδείξει την εμπνευσή του και να την αποτυπώσει με χρώματα και τεχνικές κανοντάς την να μοιάζει ζωντανή..
Έτσι και εγώ λειτουργώ τα νύχια της καθε γυναίκας που αφήνεται στα χέρια μου σαν τον δικό μου μοναδικό κάμβα!
Η κάθε μια χωριστά γίνεται η μούσα μου δινοντάς της αποτέλεσμα που θα την εκφράζει και θα την αναδεικνύει μοναδικά!
 
Beauty nails & CARE
 
Beauty nails & CARE
 
 
Κοτσιμπού Στέλλα
Proffessional nail technisian

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου