Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Κάλλη Κ. & FM Group

Το να γινεις μαμα ειναι ενα απο τα σπουδαιοτερα γεγονοτα στην ζωη της γυναικας.

Ειμαι η Καλλη και εχω δυο παιδακια.
Κατ´ επέκταση αναζητω προϊοντα οικολογικα και φιλικα προς το περιβαλλον,θελοντας να βαλω κι εγω το ληθαρακι για ενα πιο υγιεινο περιβαλλον..Ξεκινωντας απο το σπιτι μου!
 


Το κυριοτερο για εμενα,να μην χρησιμοποιω χημικα,χλωρινη και εντονες δυσαρεστες μυρωδιες.

Το ιδανικο,να συνδυαζω τα παραπανω με την καλυτερη τιμη.Και ακομη περισσοτερο,να εχω κερδος,χωρις μεσαζοντες,αγοραζοντας κατευθειαν απο το εργοστασιο.
 


Η FM Group,μου εδωσε ολα τα παραπανω.

Δοκιμαζοντας τα προϊοντα πειστηκα για την ποιοτητα τους.Με καλυπτουν στις αναγκες για καθαριοτητα του σπιτιου μου και την προσωπικη μου περιποιηση.
Δεν εχουν χημικα,δεν γινονται δοκιμες σε ζωα,ειναι συμπυκνωμενα και οικολογικα.

Σαν καταναλωτρια και μαμα γιατι ειπαμε οτι οι μαμαδες ειμαστε αυστηροι κριτες,εμεινα υπερ ευχαριστημενη.Συγκεκριμενα καλυπτουν μια μεγαλη γκαμα αναγκων μου,οπως καθαριστικα για το μπανιο,την κουζινα και ολο το σπιτι.

Προϊοντα περιποιησης προσωπου, σωματος και μαλλιων. Αρωματα επωνυμα. Προϊοντα μακιγιαζ.
 


Επιπλεον,εχω την δυνατοτητα,να αγοραζω κατευθειαν απο το εργοστασιο,αρα χωρις μεσαζοντες και να εχω τιμες συνεργατη!Κατ´ επέκταση και κερδος!

Οι φιλες και οι συγγενεις μου τα αγαπησαν κι εκεινοι με την σειρα τους, και τα εβαλαν σπιτι τους,συμβαλλοντας σε ενα υγιεινοτερο τροπο ζωης,αλλα κερδίζοντας και χρηματα.
 


Εαν θελεις κι εσυ ολα τα παραπανω,μπορεις να επικοινωνησεις μαζι μου στην σελίδα στο facebook:
https://www.facebook.com/pages/FM-Group-Mary/300062413354823

ή στο ιστολογιο:http://fmgroupmarygr.blogspot.gr/

ή στο προσωπικό μου προφίλ του facebook:https://www.facebook.com/KalliKent
..Και να διαλεξουμε μαζι τα προϊοντα για τις δικες σου αναγκες ή ακόμη να τα δεις και απο κοντα!

Με εκτιμηση,
Καλλη Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου